До уваги учнів 11 класу! Практична робота, тема якої "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"
Мета: практично підтвердити взаємозв'язки між класами неорганічних речовин; формувати вміння записувати спостереження та робити висновки.
Завдання:
1. Повторити якісні реакції на катіони та аніони (ст. 162, 163, 167, 169 підручника)
2. Переглянути відеодосліди 1, 2, 3, 4, 5, 6,
3. Теоретично виконати завдання 1, 2, 3 (варіант І) на ст. 183 підручника
Надіслати звіт на е-пошту, оформивши його в такому порядку:
1. Тема роботи.
2. Мета роботи.
3. Завдання досліду.
4. Хід досліду оформити в таблиці
5. Висновок. Речовини, що належать до різних класів, можна розпізнати ______________.
Добування і перетворення речовин можна здійснити, якщо _____________________________.
Реакції в розчинах відбуваються до кінця, якщо _______________________________________.
Мета: практично підтвердити взаємозв'язки між класами неорганічних речовин; формувати вміння записувати спостереження та робити висновки.
Завдання:
1. Повторити якісні реакції на катіони та аніони (ст. 162, 163, 167, 169 підручника)
2. Переглянути відеодосліди 1, 2, 3, 4, 5, 6,
3. Теоретично виконати завдання 1, 2, 3 (варіант І) на ст. 183 підручника
Надіслати звіт на е-пошту, оформивши його в такому порядку:
1. Тема роботи.
2. Мета роботи.
3. Завдання досліду.
4. Хід досліду оформити в таблиці
Послідовність дій
|
Спостереження
|
Рівняння реакцій в молекулярному
та йонному вигляді
|
Добування і перетворення речовин можна здійснити, якщо _____________________________.
Реакції в розчинах відбуваються до кінця, якщо _______________________________________.
Немає коментарів:
Дописати коментар